جک های 15 تیر 91
تاريخ : برچسب:, | 22:9 | نویسنده : ramin
به دوستم زنگ زدن گفتم کجایی ؟ گفت تو بارم فردا میرسم!!!

------------

فروشنده می گه باید به این گل آب معدنی بدید
چون با آب معمولی رشد نمی كنه
گفتم من خودم از آب شیر می خورم
واسه اون آب معدنی بگیرم؟
حتما دو ماه بعد باید پاش شیر موز بریزیم :|

------------

شرایط مهارتی جدید در استخدام خلبان: ۱ـ مهارت کامل در فرود بی چرخ…تک چرخ…و یا با چرخ پنچر.. ۲ـ مهارت کامل در فرود با یک بال..یک و نیم بال…بدون بال.. ۳ـ مهارت کامل در فرود با موتور نیمه روشن..نیمه خاموش…تمام خاموش… ۴ـ داشتن مهارت کافی در تعویض ویا رفع گیر چرخ بهنگام فرود.. ۵ـ تعمیر قطعات موتور خاموش بهنگام فرود طی زمان ۵ ثانیه…زمانهای کوتاهتر در اولویت میباشند..

------------

یه نفر میره مسابقه بیست سوالی بهش میگن جواب برج ایفله ولی تو زود نگو تا نگن جواب رو بلدی . سوال میپرسن میگه تو جیب جا میشه؟ میگن نه! میگه پس حتما برج ایفله!!!

------------


یه رفیقی داشتم خیلی کمبود محبت داشت :|
روز تولدش از طرف بانکی که توش حساب داشت براش اس.ام.اس اومده بود:
"تولدتان مبارک"
اینم ورداشته بود جواب داده بود:
"خیلی ممنون شما اولین کسی هستید که تولدمو بهم تبریک گفتید...."!

------------

یعنی اونایی که به بالا رفتن نمره شون بعد از اعتراض نمرات امید دارن همونایی هستن که نصف شب بالا پشت بوم دنبال آرم پپسی میگشتن.....

------------

خیلی دوست دارم یکی بهم بگه "قدر این روزاتونو بدونید"
بعد بزنم پس گردنش و بگم دقیقا کدوم روزا؟
نشون بده با دست!

------------

میگه به خدا راست میگم. طرف میگه نه، اگه راست میگی بگو به جون مامانم!!

------------

حیف نون یه روباه مرده می بینه با خودش میگه خوب شد مرده وگرنه گولم می زد !

------------

امروز حس كردم خیلی آدم مهمی هستم چون رفتم آرایشگاه آبشون قطع بود سرم رو با آب‌معدنی شستن.

------------

اولین باری كه رفتم مدرسه وقتی برگشتم مادرم خواست بدونه نظرم چیه گفت پسرم روز اول مدرسه چطور بود؟ گفتم چی؟ روز اول؟ یعنی دوباره هم باید برم؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: